All my life i've been good but now, woooah i'm thinking what the hell!

All I want is to mess around and I don't really care about if you love me, if you hate me, you can take me baby baby.

Hehe, lite från Avril Lavigne's låt What the hell, älskar den och musikvideon. Vaknade för typ en halvtimma sedan, jag hatar att vakna tidigt. Idag har jag iaf. studiedag, skööönt! Fast jag ska nog bara lata mig hela dagen jag är sån, bara för att vi har studiedag tänker inte jag fullboka hela dagen och göra massa tråkiga saker. Jag gillar inte att göra massa saker. Inte när man äntligen är ledig iaf.

Imorgon har vi också studiedag, gud så skönt! Men på onsdag ska vi till skolan, fettsynd alltså. Vi borde haft studiedag till på fredag för på fredag är det melodifestivalen på skolan och då slipper kamratstödjarna typ alla lektioner.

Men nu ska jag spela Burger shop 2, älska det spelet alltså. Prova du också, gå in på spela.se och sen tjejspel och sen restaurang och sen bläddra ner tills du ser Burger shop 2!

Kram.


Ohyeah cooling innan gården.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0