Shopping

Igår var ju jag och mamma på stan och då köpte jag detta:


En liten klädhög, hah. Här ser ni iaf leggingsen för dom tog jag ingen mer bild på. Dom är jättekorta och dom är från Blu di blu. Har ingen aning om vad dom kosta.


Byxdressen! 99:- från H&M.


Shorts! Köpte ett par svarta som ser exakt likadana ut så jag tog ingen bild. 49:- st från H&M.


JB-plansch, 69:- från Gallerix.


Skolavslutningsklänningen, ingen aning vad den kosta men den är från Blu di blu.



Underbaraunderbaraunderbara skor! 99:- från New yorker! Min favoritaffär för allt är så förbannat snyggt och så är det asbra priser!



Piercingarna! (Har dock en på mig så det syns inte) 70:- för hela paketet från I am.


En positiv sak är att det var inte en sådan här fiskkrok! ↑


Dom var raka med en liten prick längst ner. Sjukt lätta att sätta i!

Det var den shoppingen! Väldigt mycket fick jag, bortskämd unge.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0