Lista

Något man alltid kan underhålla sig med när man har som tråkigast.

Namn: Mathilda.
Födelsedag: 29/12
Stjärntecken: Stenbock
Jag älskar: Justin Bieber, One direction, min släkt & familj, min hund, mina äkta vänner, sommar, fotografering, musik och mycket mycket mer.
Jag hatar: Haters, negativa personer, styrande personer, dryga personer, dåligt humör, solen som skiner in genom fönstret på morgonen, när det är varmt, när man är hungrig och mycket mycket mer.
Hade inte klarat mig utan: Justin Bieber, One direction, min mamma, Frida (min kusin) och internet.
Jag är världsbäst på: Att vara irriterande!
På fritiden gör jag helst: Läser Justin Bieber-noveller, sova längelängelänge, är med vänner och chillar.
Det första jag gör på morgonen: Vänder mig om och somnar om.
Om jag blir kändis ska jag: Det beror på vad för kändis jag blir.
Om tjugo år är jag: Författare eller journalist med två småbarn och en sambo samt en stolt systemkamera-ägare. Motto: Live your life crazy and love every second of it! (Anledningen till att jag inte har det i headern är för att jag hade det förra gången, hehe.)
Drömsemester: USA.
Favoritplagg: Shorts + magtröja.
Mina ovanor: Vad är ovanor nu igen?
Bästa tid på dygnet: Natt!
Favoritgodis: SALTLAKRITS! Oh my god hade inte klarat mig utan saltlakrits.
Mår illa av: Jalapeños och grön paprika. Oh my god mår illa bara jag tänker på det.
Ovanor: Samma fråga igen? Men jag vet fortfarande inte vad det är.
Drömkille: Justin Bieber eller Zayn Malik!
På teve ser jag: Jersey Shore, matprogram, 16 and pregnant, teen mom, south park och mycket mycket mer.
Jag är beroende av: Mamma.
Detta gör mig superglad: Överraskningar!
Detta blir jag arg över: Dåliga nyheter.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0