Jason Derulo

Tycker att det är jättekul att Jason Derulo kommit ut med en ny singel, lyssnade nämligen otroligt mycket på han förra sommaren, drogade hans låtar "In my head", "Ridin' solo" och "Whatcha say", otroligt bra!

Hans nya singel är så otroligt bra så jag smäller av, "Don't wanna go home" heter den och jag älskar musikvideon. Jag kan inte förklara vad som är bra med den men jag tycker att när han sjunger refrängen så älskar jag den där blandningen! Bakgrunden och hans röst tillsammans, underbart! Och innan refrängen typ, ÅH! Underbart.

Tycker att Taio Cruz borde komma ut med en ny singel också, jag avgudade honom i somras! Han har jag inte hört något nytt från på evigheter känns det som! Fast det kan ju vara jag som är lite efter också...




Jason Derulo!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0