Getingstucken...

Hello darlings!
Sitter hemma hos Vilma med hennes dator, hon är just nu på toaletten.
Vi har varit i stort sett hela dagen. Det började med att jag cyklade upp till henne och då låg vi i hennes säng och chilla, spelade spel på hennes mobil, m.m. Sen gick vi ut och tog lite kort men märkte att vädret var lite sisådär så då bestämde vi oss för att cykla hem till mig innan det började regna så vi stressade in till henne och samlade ihop allt och jag ba "Vilma skynda vi måste åka nu innan det börjar regna!" så kollar jag ut och så spöregnar det, haha. Men vi sprang ut och cyklade och när vi kom hem till mig var vi inte blöta, nejnej...
Sen när vi kom hem till mig chilla vi lite sen bestämde vi oss för att gå ut och fota och då satte jag på mig mina klackskor från Turkiet, dom är lite för stora så när jag går så är det utrymme under foten och så gick jag helt normalt, kollade ner på mina fötter och sa skrattandes "gud vad stora dom är" sen kollade jag upp och så kändes det som ett stick under långfinger-tån och så drog jag upp foten och kollade och under min tå satt det fast en geting och jag bara sprang på hälen och skrek att jag blivit getingstucken och när jag kom in typ sprang jag och satte mig på några dynor i hallen och började gråta för det gjorde så ont sen fick jag salva och det gjorde skitont sen åkte mamma, pappa och Isak iväg och det var bara jag och Vilma kvar hemma och då satte vi oss vid datorn sen blev det åskväder så vi satte oss i vardagsrummet med ostbågar och cola och mös medan det åskade och blixtrade!
Sen när ovädret var över satte vi oss vid datorn igen och då kom pappa hem och sen efter det fixade jag nudlar som jag åt sen bestämde vi oss för att åka hem till Vilma och då skulle hon äta så då tog jag lite mat också, det var ju trots allt kyckling och potatisgratäng! Hehe. Sen satte vi oss typ vid datorn och jaaaaaaa. Nu sitter vi här då.
Men nu kom Vilma så nu ska jag dra, PEACE!

Yeeeey.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0