17 maj - Dag 3

Dagen började att vi stekte vid poolen som vanligt och sen gick vi upp till hotellet och jag skulle ta en bild och då blev bilden full utav ränder och det gick inte, den gick alltså sönder. Skitkul mitt på semestern. Men vad skulle vi göra?

Sen gick jag och mamma och köpte världens gulligaste schampoo och sen duschade vi och gjorde oss iordning. Sen gick vi upp till (Eve och hennes familj bodde exakt en våning över oss så vi brukade prata på balkongen hahaha... *intresseklubben antecknar*) Eve och så åt vi pizza-middag där, grymt gott! Hehe.

Sen när vi skulle dra in till Oba släcktes hela hotellet ner och tydligen hade hissarna också blivit nedsläckta fast dom hade inte slutat åka, sen tändes allt igen och det hade alltså blivit strömavbrott, men i Oba lös det fortfarande! Alltså dom har ju back up-el eller vad man säger.

Vi gick iaf och kollade vid skor och jag köpte ett par äkta Uggs från Ugg australia! Gryyyyymt fina! Hade tänkt köpa ett par jättehöga med sidenband som var helt otroligt söta men dom kostade typ 1500 svenska och även om vi hade prutat hade vi ju kommit till typ 1200 så det var ingen idé men sen kollade jag på dom "normala" uggsen och dom lyckades vi pruta ner till 600 svenska så dom köpte vi! Sjukt fina.

Sen drog vi till samma klädaffär som min storebror köpt sina badbrallor i och jag köpte en bikini och en JUSTIN BIEBER NEVER SAY NEVER-TRÖJA! Min favorittröja hehe. Sen drog vi till en bar där servitörerna dansade hela tiden det var grymt kul! Sen drog vi hem och sov.


Bernie är cool!


Uggsen!



Äkta läder! Och man såg på förpackningen och papprerna däri att dom var äkta. Grymt!


Biebafeva'!



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0