16 maj - Dag 2

Dagen började med att vi åt frukost då och sedan gick vi ner till poolen och stekte i solen! Yay. Badade också, fast det var iskallt i vattnet! Haha jag dog typ.

Sen på kvällen tog vi en dolmos (som en liten buss) till Alanya och letade efter en restaurang och vi hittade en nyöppnad som hette Merlot och vi åt suuupergod mat! Typ det godaste ris och grönsaker jag ätit i hela mitt liv! Sen skulle vi till en klädaffär som låg nära där och då gick vi förbi en piercingstudio och fick hans kort och så pratade vi lite.

Sen fortsatte vi till klädaffären och jag köpte ett par skitsnygga G-star jeans och en underbar Converse-tjocktröja! Ville ha den i lila men den var så kort så jag tog en turkos som var lite större istället.

Sen gick vi till en annan affär och där köpte jag ingenting sen tog vi en taxi hem och då hade min storebror en modeshow för mig och mamma typ haha jag tog lite kort på han och sen gick jag och mamma ut på balkongen och snackade om min lilla bebis och att han inte kommer finnas här föralltid och då började jag gråta för jag vill att han ska finnas här föralltid men. Det går ju inte. Sen gick vi och la oss!


Poolen!


Urban. ♥


Är beroende utav iste, sjukt synd att det inte finns i Sverige...


Isak (Lillebror) och Eve provade peruker! Haha.


Merlot låg precis över hamnen typ så vi gick upp för stentrappor för att komma dit.




Dålig bild men man såg månskenet i vattnet! Sjukt fint.


Mumma!


Efterrätt!


Eve hade fått en slinga i håret!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0