Inte mycket uppdatering per dag...

Hej bloggen!

Som ni märker uppdaterar jag bara typ en gång per dag och det ska det bli ändring på! Det är bara det att jag inte har speciellt mycket att blogga om.

Tipsa mig gärna om låtar, kommentera era favoritlåtar just nu. Har tjatat ut alla låtar på min spotify-lista redan, tyvärr...

Kommer upp en "guide" eller vad man säger om hur man gör en vattenstämpel på sina bilder och hur man gör för att inte behöva göra om precis allt varje gång du ska spara en bild, utan bara behöver trycka på en knapp i Photoshop CS4. Har inte CS5 och känner inte att jag behöver det heller, haha.

Ska kanske fixa "guider" i Paint.NET också? Känner en ANONYM VÄN som inte riktigt vet hur man fixar bilder i Paint.NET och jag tror att hon vill veta det.

Later!


Det där är ett vattenmärke. Visst har jag en cool hund?

Postat av: Anonym

Gullehund <3

2011-01-26 @ 08:18:47
Postat av: Sara

Man kan ju ställa in vatten stämpel direkt på kameran... X)

2011-01-26 @ 16:04:23
URL: http://sarasomskriver.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gullig hund! Äger ju med urbanears!

2011-01-26 @ 18:06:49
Postat av: Emma

wow vad anonym jag blev Xd

2011-01-26 @ 18:10:35
URL: http://emmabloomberg.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0