Uttråkad

Hello!

Känns förfärligt att det är skola imorgon det är ju mer som ett fängelse, jag hatar skolan! Längtar tills högstadiet, det känns som att jag gått på denna skola sen jag föddes, så j***a tragiskt. Eller något. Men när snön smält bort så vill man till skolan, för då är det kul på rasterna. Antingen lyssnar man på musik och typ dansar eller så spelar man fotboll. ÅH vad jag hatar snöööö!

Idag är mormor hemma hos oss och är barnvakt åt Isak typ, mamma och pappa jobbar. Jag vill vara med någon idag eller dra upp på stan och köpa en byxdress, men jag saknar 45 kronor för att ha råd med den. Så himla typiiiiskt!

Men vi hörs senare, peace.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0