Tre nya låtar

Tja bloggen!

Tänkte börja "vara mig själv" lite här i bloggen. Skriver alltid stelt och aldrig som jag skulle snacka irl. Det måste man ju göra, eller vad tycker ni?

Skoldagen idag var helt okej, väldigt skönt att det var kort dag kan man ju säga! Ingen träning idag heller, det är det ända positiva med att vara förkyld.

Isen börjar smälta här i Örebro och här blir det inte direkt slask utan här är det snarare vatten överallt. Mina converse blev dyngsura på vägen hem. * Snyft *

Har lagt till tre nya låtar på min spotify-lista, äntligen hittade jag lite bra låtar! Dock kan man inte lägga in videos på blogg.se från Youtube längre så jag får skicka youtube-länkar och spotify-länkar här istället.

Count on me - Bruno Mars [Youtube-länk]
Count on me - Bruno Mars [Spotify-länk]

U gotta dance - Da buzz [Youtube-länk]
U gotta dance - Da buzz [Spotify-länk]

Hot - Inna [Youtube-länk]
Hot - Inna [Spotify-länk]

Väldigt bra låtar, värda att lyssna på.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0