The sims 3

Hello darlings!

Kommer med ett snabbt litet inlägg här, skulle vilja tipsa alla ni som har the sims 3 att bli medlem på Thesims3.com för det finns massor man kan göra där! Man kan göra egna föremål och mönster som andra kan ladda ner och man kan göra the sims-historier och filmer, något som jag håller på med i skrivande stund!

Väntar på att sims ska ladda klart, därför jag skriver om detta. Kram!


Min allra första gubbe på Kvällsnöjen ville köpa sig en korv.

Postat av: Sakke

Sims 3 äger!!!!

2011-02-19 @ 19:00:35
URL: http://mathildasliv.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0