The sims 3 skapa egna världar

Hello darlings!

Skoldagen idag var helt OK, imorgon är det friluftsdag så då får man ta med sig matsäck och bara åka pulka/skridskor hela dagen, härligt! Det ända som är tråkigt är att hela skolan ska vara med, det blir proppfullt med folk då!

Håller just nu på att ladda ner ett program så man kan göra sina egna världar till The sims 3, hur coolt är inte det!? Haha värsta lättimponerad jag är. Men som den simsnörd jag är måste jag ju ladda ner det och göra en värld, jag som alltid har velat kunna göra mina egna världar till The sims 3, och nu kan jag det! Happyface.

Ska inte på träning idag, det är jag väldigt glad över. Dock måste jag hämta lillebror på fritids klockan halv fem, blä. Men sådant är livet.

Uppdaterar mer senare, kram.


Bild från The sims 3-hemsidan.

Postat av: Adriana [a n a p h o t o].

Sv: haha tack :p Hon kallas för tescho, det är hennes bloggnamn/hemsida, hon kodar och lägger ut gratis bloggdesigner osv. :P

2011-02-17 @ 15:40:30
URL: http://anaphoto.webblogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0