Stan med morsanbrorsan.

Hello!

Ska till stan med mamma, vi åker med 14:24-bussen (samma som Bell, Emma och Sara tar!) och sen åker vi hem med 16:20-nånting bussen. Yeah. Vi ska bara köpa nåt till farmor, tråkiiigt. Jag vill ju köpa hängselbyxor och en jacka. Men det har jag inte råd med hahaha. Har bara 401 kronor. Då har jag ju råd med hängselbyxorna. Men jag vill inte köpa hängselbyxor. Haha, jo det vill jag. Men inte med dom pengarna.

Ska inte tråka ut er mer, lovar mer uppdatering ikväll eftersom jag bara kommer sitta och ha tråkigt, haha. Imorgon blir det då roligare! (hoppas jag...)

Kram.


Sötnosen är lite pömsig. (pömsig=trött för er som inte förstår)


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0