Saturday, oh yeah!

Hello!

Igår var jag som sagt på stan, var sjukt kul! Sen när vi åkte bussen hem visste inte busschauffören vart där vi bor låg. Så vi bara: Aha? Men han stannade vid oss som tur var ändå, haha.

Var inte på gården igår, pappa kom med kinamat typ sju och eftersom gården stänger nio nu för tiden (sämst) så var det ingen idé att gå tyckte jag, dessutom var det iskallt ute, brr!

Idag är det lördag och jag tror att vi ska bjuda hem mormor ikväll, fast vi får se. Vill åka till IKEA men det vill inte mamma så det blir väl inget med det.

Här får ni se bilder på vad jag köpte:


Tuggummi från Gottis, 19:- (svindyrt, men det är typ värt det)


Kortlek från Duo, 10:-


Läppbalsam/lepsyl från Duo, 10:- (jag var bara tvungen att köpa, älskar dödskallar)



Dödskallehalsband från Glitter, 69:-




(Muppcake) Solglasögon från Glitter, 99:-

Och 3 alla hjärtansdag-presenter för 55:- tillsammans, dom från Duo. Fast dom presenterna får ni inte se förrän på måndag!

Och jag vet att det är långt ifrån sommar för tillfället men dom kostade bara hundra kronor och var så snygga så jag bara var tvungen, hehe... 

Kram.





Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0