Runescape + barnvakt

Hello darlings.

Ska alldeles strax spela runescape men ville bara göra en liten uppdatering. Ja, jag har blivit en nörd men om ungefär en vecka kommer jag ha spelat så mycket att jag tycker att det är tråkigt igen så jag ska spela jättemycket nu när jag väl tycker om det.

Är barnvakt just nu åt Isak, vi åt mat för typ en timma sen och snart kommer pappa hem hoppas jag. Har precis sminkat Isak (lillebror) och jag svär att han är en tjej, han ser precis ut som en tjej när han är sminkad.

Tror inte det blir något gården ikväll, är ändå svintråkigt + det går ju magsjuka nu och jag vill inte bli smittad. Tror inte Isak vill gå heller så då orkar jag inte.

Vi hörs senare, chao.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0