Ringar in my heart

Hello!

Tänkte göra en top-10 med ringar så jag öppnade upp ett par sidor för att checka, bl.a cocoo och style by tyra men seriöst det går bara inte att ta ut 10 st, alla är ju förjäkla finaaaaa! Är kär i ringar. Seriöst jag skulle kunna köpa varenda jäkla ring som dom har! Varför måste ringar vara så förbannat dyra!? Iaf dom snygga ringarna!

Jag och pappa valde att köpa med oss baguetter hem så kunde vi gå på stan lite längre och sen skulle vi svänga in på coop och köpa godis och då träffade vi Frida och Lena! Dom kom hem igår från USA, hon hade shoppat supermycket och frozen yoghurt verkade vara gott. Haha.

Nu kom mamma hem, TE ERR E VE EL A EN ES. Ge mig en byxdress och ett par hängselbyxor, pleasepleaseplease god.

Men ska sluta tjata nu, seeya!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0