Polisanmäla?

Hello!

Skulle bloggat igår men jag var så fruktansvärt förbannad att jag inte kunde. Det är någon idiot som tagit en bild på Viggo (min hund) och har som visningsbild på bilddagboken. Sen har hon bombat hela bilddagboken med Emmas vinterbilder och till varje bild har hon skrivit delar ur låten "Just the way you are". Har bett henne att ta bort bilderna och ifall hon inte gör det så tänker jag polisanmäla henne. Ni kanske tycker att jag överdriver men då tycker jag att ni underdriver!

Ska iaf kolla på Sveriges mästerkock idag, sweet! HEJA JENNIE! Hon kommer vinna, det bara är så. Haha.

Dagen idag har varit tråkig men sånt är väl livet. Haha. Imorgon är det torsdag, språkval, elevens val och träning. KAN DET BLI TRÅKIGARE ELLER!? Hatar innebandy, ifall innebandy var en människa skulle jag övertala den att ta självmord. Eller ännu bättre: Skjuta den.

Väntar på svar från Big slick tattoo men dom verkar aldrig kolla sin mejl så mamma får väl ringa dom någon gång på sportlovet eller imorgon eller nåt.

Ska sluta klaga här nu men livet är inte positivt jämt. Och därför kan inte heller alla inlägg vara positiva jämt.

Hugs.

Postat av: Adriana [a n a p h o t o].

Sv: Tja, det var ju dig jag skulle länka, wöps (a) haha, men ööööverdriv inte! :D Tack iaf. I Photoshop Cs5! :D

2011-02-16 @ 18:29:16
URL: http://anaphoto.webblogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0