Näspiercing

Hola!

Gårkvällen var väldigt trevlig antar jag, jag smsade mest och gick och köpte godis hehe. Och läste. Sen ringde jag Emma mitt i natten och snacka om allt mellan himmel och jord.

Ska kolla upp lite piercing-grejer nu och sen ska jag hjälpa Isak med något spel, haha.

Måste bara säga åt er att klicka HÄR och sen trycka på rösta, tjejen är gryyymt bra! Ni kan läsa hennes blogg HÄR. Seriöst be alla era vänner att rösta, hon är grym!

Kram.


Postat av: felicia

sv; tusen tack sötnos!

jätte snällt verkligen!

puss!

2011-02-06 @ 12:20:31
URL: http://feliciajaking.blogg.se/
Postat av: Adriana [a n a p h o t o].

söt blogg! :D

2011-02-06 @ 12:32:38
URL: http://anaphoto.webblogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0