Mini-plattång

Hello!

Var på coop med mamma förut och då fick jag en för tidig alla hjärtansdag-present! Fast mamma kommer också använda den men ändå, sjukt söt och praktisk!


Jätteliten och praktisk är den, 129:- på coop! Fanns hårtork också men jag använder plattången mer än hårtork kan man ju säga (även fast jag inte använder plattången så ofta!).

Just nu är mormor, moster och mosters sambo här. Dom har tittat på melodifestivalen och mormor åt här, vi åt min absoluta favoriträtt, baconlindad kyckling i balsamsås med bulgur, så himla gott! Fast jag äter ju inte kycklingen såklart, men balsamsåsen! Herregud alltså. Jag åt haloumi istället men det smakade sjukt salt så det blev lite äckligt till slut.

Har precis maffat i mig sju kilo pringles och snart blir det väl att hoppa i sängs. Ska bara leka lite i photoshop först... Hehe.

Kram.


Postat av: Sara

Åh vilken söt, är det en sån där mini?

Måste ha en sån när jag åker till Grekland.. xD<3

2011-02-13 @ 10:43:01
URL: http://sarasomskriver.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0