Min låtsasfru

Hello!

För typ en halvtimma sen kom jag och pappa hem från bion, den var sjukt bra! Pappa garva så alla i biosalongen hörde tror jag, haha! Det var jättekul att göra något med pappa, vi gör typ aldrig något tillsammans.

På lördag ska jag och han luncha i stan så då får vi ju umgås med varandra lite mer, trevligt. Gud jag skriver som en 40-åring känns det som, aja.

Har nog inget mer att skriva, ska spela runescape med Isak (lillebror) nu, jag har blivit värsta nörd!

Kram.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0