Lång men rolig dag

Hello darlings!

Idag har jag haft svinkul. Började dagen lite oseriöst med mamma och skrev en väldigt mogen meny för veckan, hehe... Sen runt klockan två-halv tre kom Emma hit och vi snackade sen dansade vi fyra danser på Just dance. Very fun.

Efter det drog vi ihop en kladdkaka lite snabbt och sen sminkade jag henne, jag älskar att sminka och fixa folk, dock gillar jag inte att fixa eller sminka mig själv, hehe! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Oj, älsklingen somnade på tangentbordet. Det var ungefär 300 x och 300 2:or men jag tog bort det, hehe. I love my baby-boy!

Han låg på tangentbordet och sov och sen tappade jag mobilen och jäklar vad rädd han blev! Ni anar inte! Han hoppade till in mot väggen och ställde sig upp, gulleplutten!

Jaja, väntar på att mamma ska komma hem (hon kommer hem runt halv tio), ni anar inte hur tråkigt jag har det ensam!

Ska ladda kameran lite senare så kanske jag kan göra ett videoinlägg eller en video för att visa alla mina nagelsaker eller något, vad tycker ni!? Vad ska jag filma!? Kommentera!

Hugs.

Postat av: Emma

Du skulle ju göra guiden med det där vattenstämpeln på paint.net

2011-02-21 @ 21:16:45
URL: http://emmabloomberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Dina tänder! XD<33

2011-02-21 @ 21:42:08
URL: http://sarasomskriver.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0