Kvällsmat + Solsidan

Hello darlings!

Har varit med Frida hela dagen idag, har varit superkul! Det började med att hon kom hit och vi dansade på Wii och sen efter det gick vi hem till henne. Hon skulle äta precis när vi kom dit så jag fick leka lite med hennes ipad. HERREGUD VAD KUL SÄGER JAG BARA! Ge mig en ipaaaad! Oh my god jag skulle kunna sitta med en ipad i typ flera dygn! Så sjukt j*kla kul var det!

Efter hon ätit satte hon sig vid datorn och jag fortsatte hålla på med ipaden, kunde inte motstå! Hehe. Efter ett tag kollade vi på lite videos på datorn och sedan fikade vi. Efter fikat läste vi lite i en tidning sen rensade vi hennes garderob, mycket kul! Fick lite kläder som jag ska kolla igenom imorgon, tack så mycket! Efter det gick jag hem och jag skulle ätit mat men jag var så himla mätt, åt läskigt mycket lunch idag, haha.

Ska strax titta på solsidan med mormor och käka kvällsmat, lagar väl den efter solsidan.

Imorgon blir det skola som jag hatar mer än något annat, jättekul. Not.

Hörs senare eller imorgon, kramar!


Marschmallowsmuffins som jag bakade efter julen, mumma!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0