Ingen träning

Hello!

Jag tror att jag gått och blivit förkyld. Inte speciellt kul men sådant är livet. SÅNT ÄR LIVET SÅNT ÄR LIVET SÅ MYCKET FALSKHET ROR DET HÄÄÄÄR DET MAN FÖRLORAR VINNER EN ANNAN. Hehe. Var tvungen.

Skoldagen var helt okej antar jag, första språkvalet på en vecka. Var med mina elschklingar på rasten/rasterna.

Men nu måste jag ta hand om väskan och läxor o.s.v. för att jag inte ska på träningen idag, min pappa kommer bli väldigt arg annars.

Mer uppdatering kommer senare, kram!


Längtar efter Åhus.

Postat av: Anonym

det gör jag med =)

2011-02-01 @ 15:13:47

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0