Godnatt

Hello darlings!

Har gjort engelskaläxan klar (fakta om Roald Dahl, snacka om tråkigt...) och kollar nu på det allra första avsnittet av Jersey shore på säsong 1. Har aldrig sett det programmet faktiskt... Jersey shore i mitt hjärta.

Ska alldeles strax gå och lägga mig, får sova i min "nya säng" för första gången. Undra hur det känns att inte ligga i en madrass som man känner brädorna igenom.

Jaja nu är reklamen slut, bloggar mer imorgon kväll.

Kram!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0