Godnatt!

Hello!

Har ni sett på melodifestivalen ikväll? Det har jag, första gången. Man måste ju kolla på älsklingsSaade, hehe. Dock får jag inte se han "live" i år, han kommer ju inte till Örebro för andra chansen (som inte ens är i Örebro), han gick vidare direkt till final! Heja Saade! Vi får hoppas att han tar sig till Eurovision i år!

Har bakat väldigt komplicerade äppelmuffins med smulströssel typ, sjukt goda! Ser ut som en sandstrand i Hawaii, sakna sommaren! Kommer in bilder på dom imorgon och slänger nog in receptet då också, mumma!

Imorgon beger sig min fader och broder av till Sälen, dock bara tills onsdag och såklart måste mamma jobba mån, tis, ons och är ledig tors. Typiskt alltså.

Men nu ska vi inte klaga. Mamma kanske ska beställa hem zumba (det billigaste paketet ifall ni kollar på deras hemsida) och då blir jag universums lyckligaste unge. Jag ska prova och se ifall man verkligen går ner i vikt med det och då ska jag väl försöka ändra mina matvanor också (lycka till med det Mathilda...).

Ska strax gå och sova, är jättetrött.

Kram!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0