Goder morgon

Hello!

Det är sjukt svårt med gelenaglar innan man vänjer sig. Fick knappt av mig byxorna igår kväll och kunde knappt spola toaletten imorse heller. Kan inte skriva som en normal människa på tangentbordet heller. Suck.

Ska iaf. spela the sims nu men vi hörs väl senare. Lateeer.


Sakna sommar...


Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

2011-02-06 @ 08:55:23
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0