God morgon.

Hello.

Snart ska jag och mamma till coop fast egentligen skulle vi till Marieberg men jag är ett punghuvud så aa... Jag är skitförbannad. Hade jag bara sagt sanningen till pappa hade jag och mamma dragit till Marieberg men jag är en f***ing idiotj**el som kan gå och döööööööö.

Jag är inte på bra humör just nu hihihihihhihihi. Men jag och pappa ska iaf. på bio och jag kanske kan övertala min snälla söta far att vi kan dra lite tidigare till stan så hinner vi kika i några butiker! Men vi får se hur det blir.

Vi hörs senare, slänger in en bild på pappa och Isak (lillebror) på scootern. So long!


Fisen!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0