God morgon.

Hello!

Gårdagen var jätterolig! Dock var det inte så kul när jag skulle äta hos mormor... Men jag orkar inte skriva om det, haha.

Klockan två gick jag iaf till Bell och då försökte vi sjunga för födelsedagsbarnet men det gick inte så bra... * Host host * Emmas fel * Host host *. Nej, men sen började jag knacka på fönstret när folk gick förbi och sen efter ett tag bestämde vi att göra så inne på Bells rum men det kom inga så då bestämde vi oss för att kolla på en film som heter Taken, den sög och jag rekommenderar den inte! Hahaha.

Efter vi kollat klart på Taken körde vi skolBuzz, jag vann en gång (när vi körde med klass 3) och Bell vann en gång (när vi körde klass 6) sen spelade vi apBuzz också men det hann vi inte köra klart förrän vi alla skulle bege oss hem.

En jätterolig dag helt enkelt!

Och idag kommer Isenfisen hem (min lillebror). Har saknat nån att spela mario med. * Snyft snyft *.

Bilderna kommer upp senare idag eller imorgon, vi får se ifall jag orkar ladda in dom.

Kram.


Bellipelli!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0