God morgon

Hello darlings!

Vaknade tio i åtta och svalde typ precis frukosten. Idag har jag ingen aning om vad vi ska göra förutom att säga hejdå till Isak (lillebror) och pappa. Sen blir det bara jag och mamma, yeah. Och Jonas (storebror) då.

Ska spela lite sims strax och imorgon så börjar våran nästan tre månaders långa läxa. Vi ska göra ett linjediagram med temperaturer varje dag från 21 februari till 24:e maj och efter det ska vi göra en frekvenstabell också och skriva hur många dagar det var sol, hur många dagar det var molnigt, regnigt, snöigt, o.s.v, o.s.v.

Som tur är går det ju rätt fort ifall jag gör själva grunden idag och sen är det bara att pricka i varje dag.

Har nog ingenting mer att säga just nu, ses senare.



Postat av: Pederlone

Interesting. No more comment :)

2011-12-26 @ 13:48:28
URL: http://pederlone.blogyears.com

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0