Förälskad i H&M, Gina, BikBok, Cubus och Wear it...

Hej!

Mådde jättedåligt idag i skolan efter maten, mådde så illa att det inte var sant och på engelskan tänkte jag säga till Åsa att jag ville gå hem men jag höll ut och stanna kvar ända tills vi sluta. Mår dock bättre nu så det var väl bra att jag inte gick hem. Fast är fortfarande jätteförkyld.

Ska leka lite med kameran ute sen, prova manuella lägen, love it!

Ett tips till er som redan har kollat bloggar, facebook, bilddagboken, o.s.v. kolla in klädesbutikers hemsidor. T.ex H&M eller Gina tricot, man hittar sjukt mycket fint. Som t.ex hängselbyxorna jag hittade igår, mina ögon smälte. Så himla fina!

Men nu ska jag inte tråka ut er mer, bilder kommer senare. Kram!


Om man bara kunde ta sådana bilder... (Windows-bild)


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0