Bak, bak, bak

Jag och mamma har varit och handlat med mormor och min moster på både ÖoB och Willys. Vi fick hem rätt mycket grejer och jag och mamma fixade ett busenkelt "bak" förut som jag slänger upp bilder på nu också.

Dom är inte märkta med Watermark/vattenmärke men det är ändå Copyright på dom och alltså är det FÖRBJUDET att kopiera dom. ©


Vi smälte en halv marabou-chokladkaka över vattenbad.


Och medan vi väntade så hällde vi ut strössel på ett fat och satte marshmallows på cocktailpinnar/tandpetare.

'
När chokladen var smält doppade vi pinnarna i den smälta chokladen och sedan i strösslet. Efter det satte vi ner pinnarna i en bit frigolit.

Här kommer några bilder på mina muffins: (Lika dålig kvalitét som på dom förra bilderna, dom är tagna med mobilkamera tyvärr)


Ser ut som en ostfralla men det är inte ostfrallor.


Sandstrand på Hawaii.


Mumma!

Köpte en corn flakes-chokladkaka på ÖoB och den är SJUKT god, ni anar inte!



Mums!

Pappa och Isak (lillebror) är framme i Sälen nu, skönt för dom! Snart ska vi väl äta kvällsmat och sen blir det solsidan med bearnaisé-chips, gött!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0