Anonyma kommentarer

Hejsansvejsan! Sitter just nu och kollar på halv åtta hos mig med mamma, jättebra program. Jag älskar ju matprogram om ni inte visste det, hehe. Det, teen mom, sixteen and pregnant och keeping up with the Kardashians är det ända intressanta på tv. Och top model. Fast jag följer inte top model, jag kollar bara på det efter skolan då och då. Hahaha rösten på halv åtta hos mig sjöng på fanta och rosé eller vad låten nu heter. Men nu ska jag fortsätta titta, kram!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0