Akon

Hello darlings.

Om typ två-tre timmar drar jag och pappa till stan, längtar! Och om vi äter fort så kanske vi hinner dra till teknikmagasinet och köpa ett USB eller springa till Gina eller H&M och köpa hängselbyxor eller byxdress... Hehehehe. I love my dad, han köper allt jag vill ha. Moahahaha.

Nej men nu ska jag inte vara elak. Lyssna på Beautiful med Akon, den är så bra så ni anar inte!

Aja nu ska vi äta frukost, kram!


Mmmmm.... * Dreggla *


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0