Ajpåd Nanå

Hello!

Kom för ungefär en timma sen hem ifrån Ikea och Elgiganten. Har varit full rulle hela dagen typ.

Direkt när jag kom upp på morgonen slängde jag i mig frukost, sen blev det sims i en kvart och efter det skulle jag och mamma in i mitt rum och bädda ur sängen och rensa lådan under min säng. Efter det fick jag spela klart sims och mamma och pappa åkte och hämtade nya madrasser.

Sen fixade dom i ordning sina nya madrasser och jag och Isak (min lillebror) fixade våra sängar. Vi fick mamma och pappas gamla madrasser och så fick vi nya lakan typ. Sen nyligen har vi också fått nya (jättestora) huvudkuddar, så himla bekväma!

Efter det begav vi oss till Ikea och där köpte vi ett tidningsställ till mitt rum, batterier till Wii-konsolerna och en liten mus till Isak. Sen åkte vi till Elgiganten där pappa köpte en Ipod Nano och ett par hörlurar. Jag och pappa ska typ dela på Ipoden, 90% av tiden då Ipoden är på så använder jag den, 10% av tiden då Ipoden är på så använder pappa den.

Han ska bara använda den när han är ute och springer på somrarna, så himla opraktiskt att köpa en Ipod Nano då! Därför kommer jag också få använda den, hehe... Dock köpte pappa den i en skitful färg, han skulle köpt i grön som jag sa!

Men nu ska jag sluta klaga och prova min "nya säng" och pappas och mammas nya madrasser.

Kram.


Yeah!

Postat av: Adriana [a n a p h o t o].

Svar: Tack du! :) Kan man väl säga, fast grunden står Tescho för, sen har jag gjort headern, bakgrund textlänkar färg och allt det där själv :)

2011-02-13 @ 17:43:15
URL: http://anaphoto.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Jag vill oxå låna den...;)

2011-02-13 @ 18:18:09

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0