Vilma & Snö!

Hello darlings!

Började dagen med att örat gjorde så förbannat ont så har inte sovit speciellt mycket inatt.. Tog mig en alvedon och när den börjat verka åt jag frukost med pappa och vi pratade lite, brukar inte snacka så mycket med min pappa. Är alltid irriterad på honom utav någon anledning (?).

Sen hoppade jag in i duschen och duschade lääänge och tog lång tid på mig, love it. Sen när jag tagit mig ut smsade jag lite med Vilma för vi hade ju bestämt att vi skulle vara idag men hon skulle äta hos sin mormor först. Tittade lite på Awkward, åt lunch, tittade lite till på Awkward + gjorde mig i ordning lite snabbt fast jag orkade inte göra mycket. Var naturlig idag med onepiece, hehe. Sen kom Vilma och vi bara gick runt i huset och snackade på mitt rum i typ en timma.

Sen bestämde vi oss för att baka något så det blev en kladdiskakis, sen satte vi oss framför datorn och gjorde lite grejsemojser. Hehe. Tog typ tre timmar.. Men vi åt och fixa lite kladdiskakis mellan så ja.

Hon gick för ungefär en timma sen, wää. Under tiden vi satt vid datorn föll också den första snön ner! Men det var stora blaskiga flingor som lätt smälte eftersom det är precis så det var minusgrader.

Har iallafall haft kul idag med Vilmis och jag hoppas att hon också hade det, för det är ju iaf huvudsaken? Right?

Ska avsluta inlägget nu med två bilder från när det snöa, puss på er!



Helpissiga bilder men man ser ju snön iaf, haha!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0