VÄLDIGT tidig dag

Hello darlings!

Vaknade klockan 08:40 idag (bussen jag brukar ta går 07:55) så det var väldigt bra tycker jag. Sprang upp eftersom min lillebror börja skolan 08:00 och jag skulle ta med han dit. Jag fick han att slänga på sig kläderna, ringde mamma, satte på mig morgonrocken och sprang upp te skolan med honom.

Sen fick jag ju skynda mig med att platta håret, packa väskan och ta fram ett par schyssta kläder. Sen när allt var gjort sprang jag till bussen som gick 09:34 och när jag kom dit stod typ alla killar i min klass och spela pingis och I was like wtf? Men sen sprang jag ner till träslöjden, slog in min JB-trälåda och sen vart det rast. Jag och Sara satt vid träbänkarna och ladda min tele.

Sen hade vi spanska och då laddade jag telefonen och 7A (Emma och Vilmas klass!) var där och titta på film med oss, mitt i filmen ringer telefonen och Ivone (våran spanskalärare) kommer fram till mig och ba 'du ska gå till Lindas rum i personalrummet'. Jag typ vart skitnervös och började skaka och var på gränsen till att börja gråta för jag tänkte 'nu kommer jag få skäll för att jag kom sent...'. Hon släppte in mig och där satt min träslöjdslärare, GREAT tänkte jag.

Då börja han snacka om att mina 'klasskamrater' tydligen röstat fram mig till elevskyddsombud (synd bara att jag visste att Emma blev framröstad först och tackat nej, lol) och att lärarna också nånting blabla, jag lyssnade inte så noga för jag var så chockad att jag inte fick skäll, och jag tackade ja! Sen gick jag hyper tillbaka till lektionen.

När spanskan var slut sprang typ hela klassen glada som f*n till skåpsalen, tog våra grejer och satte oss uppe i Märta. Sen kom det en tjej och frågade var 60-salarna var, då visade jag henne, sen så stack jag och Sara till bussen där vi flumma sönder i 10 minuter och sen hoppade vi på. När vi kommit fram till stan drog vi till La Baguette och käka, sen så köpte vi lite julklappar! Gjorde massa annat också såklart haha.

Some pics from today!


FML imorse. Och jaaa jag gillar mina nerdglasses!


Mitt skoavtryck i snön lol. Vackert huh?


Sara satt väldigt vackert i bussen.


Maaaat.


Right now i'm about to go and check teen mom 3 with this goodie when i've let the dog out in the kvarter.

Ja jag gillar min engelska. Hejdå.

Postat av: novellblogg

Läs gärna min bieber novellblogg ! http://myjustinbieberdreamss.blogg.se

2011-12-19 @ 23:28:25
URL: http://myjustinbieberdreams.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0