This is who I am. Nobody said you had to like it.

Hey people!

Gårdagen var väl som vanligt. Skolan rullade på och till sist, efter att ha väntat på bussen i ungefär en halvtimma-fyrtio minuter för att den kom sent, kom jag hem. Mormor kom över och lagade mat, sen efter att vi ätit spelade vi massa spel. Sen satte vi oss framför TVn vid idol och medan det var Helenius hörna satt jag vid datorn, sen såg vi när Amanda vann!

Tycker faktiskt att hon borde kommit tvåa för att hon var så grym. Det går ju alltid bäst för tvåorna..

Idag har jag chillat hela dagen. Bakat kladdkaka, spelat sims.. Inte så mycket mer faktiskt. Sen kom farmor med pappa och Isak och dom hade med sig donken och massa skräp så vi åt och sen satte vi oss framför TVn med skräpet. (skräp=chips, godis och julmust..) Efter att jag ätit tills jag bokstavligen talat trodde att jag skulle spy så satte jag mig här. Och nu så har mättnaden lagt sig litegrann, gud så skönt.

Tänkte ta mig min vanliga rundtur på twitter och facebook, sen blir det eventuellt lite kladdiskakis och sen sims.

Ha en fortsatt bra lördagkväll, tudeluu!




Gårdagens frisyr! Och tänk på rubriken när ni tittar på de översta bilderna.


And this is me right now! All natural.

Postat av: emma in the house

sexig fläta! <3

2011-12-10 @ 23:51:32
URL: http://emmaliindstrand.devote.se

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0