Thank god!

Hello darlings!

Ännu en måndag avklarad, lite seg och tråkig som alla måndagar men helt okej ändå. Blev överdrivet mycket skratt idag men det är bara kul, haha.

Är ganska glad just nu för att jag hade fått ett svar från Sony ericsson så jag behöver inte köpa en ny mobil, YEEEEES! Dock kommer all telefondata försvinna så woopzie, men om jag bara köpt en ny hade det försvunnit ändå. Har saknat telen som fan idag så det är bara bra! Sony ericsson you rock!

Vad händer ikväll då? Vi ska käka pizza.. Tjockis I know haha, men sen blir det väl bara att chilla. Titta lite på TV, sitta lite vid datorn.. Det vanliga bara.

Ska avsluta inlägget nu, puss på er!


LoveuLoveuLoveuLoveuLoveuLoveuLoveuLoveuLoveuLoveuLoveuLoveuLoveuLoveu♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0