Dagen

Hello darlings!

Tänkte skriva ett snabbt inlägg här för min lillebror ska ta datorn vilken sekund som helst och han har inget tålamod alls i kroppen!

Började dagen med frukost, sen städa jag mitt rum, sen blev det att träna med det nya spelet på PS3 och det är gryyymt bra! Personlig tränare som peppar och säger vad man ska ändra på och så visas det hur många kalorier man förbränner, skeetanice! Dom har också bra namn för alla träningspass så man fattar vilken del utav kroppen som man tränar eller om det är hela kroppen, sen så stretchar tränaren i början och sluten av passen vilket är skitnice för då ser man hur man ska stretcha. I just love it!

Sen efter att jag tränat hoppade jag in i duschen, sen fixade jag snabblunch, efter det kom mamma hem, hon var på stan och handlade födelsedagspresenter till mig, sen kom Frida över och då spelade vi The sims 3 husdjur tills klockan var fem då vi begav oss till mormor och åt gröt och fick jättegod dessert! Kladdkaksmuffins, hallon och grädde. Jumjum. Sen gick vi hem och jag och Isak har dampat på varandra hela dagen, skitjobbigt men det är ändå roligt att retas för jag garvar så när han får utbrott. Man står ut med att han typ misshandlar en liksom.

Nuuu ska jag spela The sims 3 husdjur igen, spelade The sims medeltiden förut vilket faktiskt är ganska roligt. Jobbigt att han måste äta hela tiden though..

Men puss på er!


Yup, that's my life.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0