skoldagN

Hej darlings!

Skoldagen idag var ganska rolig, iaf på lunchen! Hahaha. Men började dagen med engelska, jobbade bara med tough stuff som vanligt. Sen hade vi matte och där fortsatte jag också som vanligt i boken, sen hade vi spanska och där började vi med ett nytt kapitel.

Sen hade vi lunch och det var tre olika sorters (fast det var bara två) soppa, skitsnusk. Så jag, Sara och Izabelle tog bara varsin macka och en mandarin var, och så gick vi till Märta och åt dom precis i "hallen" men Izabelle tappade halva sin och det var så gott så vi smög tillbaka till matsalen och tog varsin till, och påväg ut kom det en skitrolig kille från typ trean eller tvåan som jag har snackat med flera gånger.

Han kom först fram till mig och började skrika att han precis sett mig med Eric Saade? Vi typ skratta och fortsatte gå men han följde efter oss och Sara hade tydligen tagit en rutten mandarin så hon kastade den i löven och då började han typ skrika "HON KASTADE MANDARINEN! HON KASTADE DEN BLAND LÖVEN!" till några nior och sen sprang han och tog upp den och åt den som en lodis.. Hahaha!

Sen hade vi SO och där letade vi bilder precis som vanligt.. Fick typ 1-2 bilder gjorda? Sen hade vi Bild och där gjorde vi inte mycket.. Fabian tog över allting men sen gjorde han inte ett skit själv!? Lol. Efter det hade vi NO och eftersom vi hade prov fick vi gå när vi var färdiga så slutade tio i tre istället för halv fyra, HELL YEAH!

Så jag och Sara gick upp till Kaféet och låg och spelade spel på våra mobiler tills vi nästan somna..

Har inte gjort mycket sen jag kom hem och herreminge det är första december! Känns som oktober/november fortfarande eftersom det inte är någon freaking snö.

Ska avsluta inlägget här PEACE!


Gammal gammal bild. Vafan gör du Sara hahaha!?


Postat av: sara

fryser.. som vanligt hihih

2011-12-01 @ 22:14:25

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0