Sims-night

Hello darlings!

Dagen har väl varit helt okej I guess. Åkte till skolan som vanligt och sen började vi och då var det helt mörkt i klassrummet med tända ljus och julmusik, sen kollade vi på några avsnitt av Sunes jul. Efter det körde vi spel/lekar och sen fick vi en 10-minuters rast. Efter rasten fikade vi, kolla på mer Sune och sen slutade vi.

Våran buss skulle inte gå förrän om en timma så vi satte oss uppe i Märta med Vilma och Five, men jag fick säga hejdå till Emma innan för hon ska ju till Stockholm... Bajsa på dig, uhuhuhu. Fast hon hinner komma tillbaka innan jullovet slutar vilket är ganska skönt.

Bara tre dagar kvar till jul och jag kan knappt fatta det! Snart ska bloggen också fira ett helt år som aktiv. Skrev ju det första inlägget för ett par år sen, haha.

Har faktiskt inte så mycket mer att säga.. Ska spela massa sims ikväll. Härligt! Tänkte också fixa min Twitter, bakgrunden är jag ganska trött på. 'my name must taste good... cuz it stays in people's mouth!' Sant trots allt, haha. Men så är det väl om alla I guess.

Hörs senare ikväll luvies, puss!


Den här bilden sitter faktiskt på min vägg right now, hihi!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0