Schooltime

Hey dolls!

Ska alldeles strax springa till bussen men jag gick upp en halvtimma tidigare idag så har tagit det chill för första gången på hela året typ, haha!

Börjar med matte, no och sen idrott.. Usch, hatar idrott och no! Men sen har vi typ spanska, engelska och skolarbete så det är väl nice. Fast på skolarbetet ska jag och Izabelle fortsätta med det förbannade pisspowerpointen i so:n.. BLÄÄÄ!

Men jag måste verkligen dra nu, haha.

Puss på er.


Jag just nu!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0