PS3 Move

Hello darlings!

Ska alldeles strax gå från datorn och prova mitt workout spel som jag fick igår, grymt! Men först tänkte jag bara slänga in ett snabbt litet inlägg hära!

Läste precis en tjejs blogg som förlorat sin mamma, pappa och syster.. Hon hade typ spelat in ett videoinlägg där hon berättade hur hennes mamma dog och där typ dog jag inombords. Det bevisar ju bara hur snabbt det går och då insåg jag att man ska verkligen leva i nuet. Skulle min mamma dö... Då skulle jag dö. Det var precis det jag tänkte, hur f*n jag skulle stå ut.

Men nu ska vi inte prata om det för då blir jag på ledset humör och jag vill inte vara känslig nu när det är holiday och allt!

Men nu drar jag till min surfplatta och kollar om internet funkar, det strular ganska mycket så pappas kompis ska komma hit och kolla på det någon dag.

Puss!


Försöker muntra upp mig själv med lite roliga bilder, haha. Men nu blir det som sagt PS3, hoho!

Postat av: fella

hej förlåt att jag är segast i världen! svarade på ditt mail nu, så om du kunde kolla det vore det awesome. hoppas att du har haft en bra jul, puss!

2011-12-25 @ 23:28:39
URL: http://bieb.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0