MY BIRTHDAY!!!

Hello darlings!

Idag fyller jag år, TRETTON ÅR! WOHOOOO, finally tonåring! Officiellt liksom.

Vill också säga ett stort grattis till min kusin som fyller 21 år idag, grattis Carro!

Här kommer bilder på allt jag fått, hihihi. (Dom är från surfplattan så mobba inte kvalitén, haha!)


Frukost på sängen, olala! Haha.



En rosa söt glasskål fylld med kolor och pota.. HAHAHA JAG HÖLL PÅ ATT SKRIVA POTATISAR! Men jag mena choklad! Från mami o papi.


Presentkort på H&M, också från mami o papi!


Dance star party till PS3! Skaparna av Singstar har gjort den så det är nog superkul, några bra låtar också! T.ex. Party rock anthem, Barbra Streisand, OMG, m.fl. Lite gamla men wtf dom kan ju inte uppdatera spelet varje vecka med dom nya låtarna. Från mami & papi!


Två ISADORA-nagellack från mami o papi!


En till Ear cuff, wohoo! Från mami & papi.


En eyeliner från mamma och pappa, nu är det dags att börja träna... Haha!


Födelsedagskortet!


Zumba till PS3! Man fick med ett 'skärp' som man ska sätta runt midjan och sen lägga ner kontrollen i så dom känner av höftrullningarna eller något.. Körde med det förut, typ 20 minute beginner blabla, skiiitjobbigt! Men askul, typ afrikansk musik också. Rekommenderas stort, jag tror att man kan förlora mycket fett på det också vilket jag gillar. Från mamma och pappa det med.


En bok som verkar skitbra, från mamma och pappa!


Strumpor från mamma och pappa.


En stickad cardigan/kofta som är skitfin, från mamma och pappa!


En USA-klänning/tunika typ. En lång tröja, haha. Från mamma & pappa.


Ett svart baslinne från mamma & pappa.


Världens finaste dödskalle-ring från mamma & pappa! Är kär i den. Fick också en LOVE-ring med två fingrar av mamma & pappa men den fick jag inte på bild.


Ett örhänge till örat däruppe från min storebror!


En stor JB-plansch från Sackihackikacki! (min lillebror)

Superbra/superfina presenter, skitnöjd med allt! Sen kommer släkten ikväll och då kommer jag ju få lite till så det som jag får ikväll dyker det upp bilder på senare!

Ha en fortsatt bra dag, för det kommer jag ha! Puss på er.






Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0