Mobilen sönder..

Hello dolls!

Jag har inte riktigt insett det än men min mobil är sönder och när jag inser det kommer mitt liv gå i spillror. Mamma och pappa började jobba tidigt och så feg som min lillebror är springer han jämt in och lägger sig i min säng, och han vaknar typ sex på morgonen och jag vaknar runt nio-tio och då bestämde han sig för att komma in i min mobil men visste inte koden, så han gjorde det 20 gånger och nu är mobilen helt och hållet låst. Har skrivit in mina google-uppgifter men den har "kontrollerat" i en timma nu så jag antar att man behöver internet för det.. Har dragit ut batteriet, stängt av den, ALLT men inget händer ändå. FML!

Får väl gå tillbaka till min pissHTC. ASSÅ ÅHHH. Hur ska jag klara mig fram till jul ifall inte skiten funkar?

Fint väder så får väl göra någonting kul idag.. Ut och fota? I dunno, orkar inte vara ensam idaaaaag. ÅHHHH.

Är bara skitförbannad för mobilen nu så ska sluta här.

Puss.


Postat av: Petra

hej, vilken fin blogg du har :)

2011-12-04 @ 12:19:34
URL: http://jjustdoitnow.blogg.se/
Postat av: Jessica Isaksson

Hej mathilda, jag låste en gång jossefine's mobil, hon kunde inte sina egna google uppgifter, hennes pappa fixade det direkt, då han skapade nån ny grej på datorn. Jag fattar inte men kanske att man går inte på google och gör ett nytt konto?

2011-12-04 @ 17:01:22
URL: http://jesseisaksson.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0