Mitt rum

Hello!

Förut flyttade jag om mitt rum ganska ofta, kanske (höll på att skriva ett år i framtiden, HAHA) en gång i halvåret. Nu har jag inte flyttat om mitt rum sedan 2008-2009? Fick min TV uppsatt på väggen och då sa mamma att jag inte fick flytta om mer.

Nu har jag börjat tänka på sätt jag skulle kunna flytta om men inte förstöra "TV-hörnan" liksom. För jag har sex kanaler på min TV så imagine hur mycket jag tittar..? Och här är två bilder, men har kommit på en ändring nu som jag inte gjorde på andra bilden, woopzie.


Såhär ser mitt rum ut idag.


Såhär vill jag att mitt rum ska se ut. (men puffarna ska vara en mini-soffa eller två mini-fotöljer!)

Får väl ändra om något år, då jag kanske ska tapetsera om hihi.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0