Missade skolbussen..

Hello darlings!

Skoldagen har varit ganska rolig. Började med mentortid och det var PRECIS så jag hann. Tog nämligen länsbuss eftersom jag började nio idag och den var rejält försenad. Kom in till mitt skåp 08:57... Men på mentortiden kom några elevskyddsombud och då skulle vi göra en "lek" och vi tjejer gömde oss bakom killarna så vi skulle slippa prata men dom tog Izabelle och hon ba "PASS PASS PASS!!!" haha så grymt roligt!

Men sen så hade vi spanska där vi tittade på film med 7A så då satt vi med Emma och Vilma, hihi. Vart inte så mycket filmtittande men.. Sen SO där vår lärare nu bestämt sig för att vi ska skriva mer i vår text.. ÅHH. Han fick läsa den för tre veckor sen men han tittade på pappret i två sekunder och gav det tillbaka till oss och sa "jättebra" men nu när han verkligen läste igenom det så ändrar han sig!? Shiit ner dig.

Sen var det lunch. Jag, Sara och Izabelle satt för oss själva i ett hörn och bara snackade en massa. Trevlans. Sen stack vi upp till Märta men bullarna var slut så jag köpte en liten baguette och efter det begav vi oss till träbänkarna och satt där och chillade, när jag och Izabelle började prata om att vi ville gå ner i vikt och börja gymma så vi är slim till beach 2012 och hon hade kollat in något ställe i Örebro så vi gick in på det på min tele och började spektulera..

Men sen skulle vi ha matte och då gick vi ner och hämtade våra böcker men när vi kom upp så slogs två killar i våran klass men vi trodde att dom var oseriösa men när vi kom upp och insåg att dom var seriösa så dog vi typ! Vi blev skiträdda och fick panik och ropa till tjejerna att vi måste hämta en vuxen! Men så fort Kamilla började springa som en galning så drog Alex (aka biffen) undan dom och ba "SLUTA NU!" men då vände vi oss om och såg en flod utav vuxna och nior komma springandes, haha för roligt såg det ut. Sen en utav killarna, som slog den andra, hade världens fulaste ansiktsuttryck. Vi alla vart typ skiträdda för han och han sitter bredvid mig i P1 (där vi skulle ha nästa lektion) så ja...

Sen hade vi svenska men vi gjorde eng. glosförhör och kollade på Sunes jul, visste inte att det var så bra! Haha. Sen missade jag skolbussen så var lite med Sebbe, Alex och Izabelle tills Emma slutade då vi gick till coop och fixade/fyllde på busskort och köpte godis/glass.

Ska avsluta detta enorma inlägg nu, puss på er!



Jag just nu, gulligt värre! 

Postat av: Izza

hahaha, fett rolig dag alltså! :)<3

2011-12-03 @ 23:05:54
URL: http://izzakjellstorp.devote.se

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0