Mindre än en timma!

Hola darlings!

Dagen/kvällen har varit ganska bra/rolig faktiskt. Har inte gjort speciellt mycket men det har ändå varit chill. Kom ut ur duschen för typ två timmar sen och har bara chillat sen dess. Målat naglarna gjorde jag också ifall jag inte skrev det, mamma köpte ett nytt nagellack.

Sen sa jag att jag inte hade något att sätta på mig så då gav mamma mig ett paket, det hade tydligen blivit för mycket så hon hade tänkt att ge mig det i födelsedagspresent men nu fick jag det  för att jag inte hade något snyggt, och det var en gryyyymt fin USA-tröja! Mitt första egna USA-plagg, and I love it!

Ska radera massa bilder på mitt minneskort till kameran nu och sen blir det ladda kameran, ladda telefonen, lägga mig i sängen och drömma om vad jag kommer få imorgon! Tihi. Just det, jag har satt upp massa Bieber-bilder på väggen! Me löööves.

Avslutar med bild på tröjan + naglarna.

Hugs'n'kisses!


Mammas paket, nästan färdigt!


Den sjuuukt fina tröjan!


Naglarna! Love it.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0