Lista

Vad heter du?
Mathilda
Är du allergisk mot något?
Ja vissa smycken man har i öronen i think?
Brukar du skratta för dig själv?
...
Är du beroende av någonting?
Min telefon, skulle seriöst dö utan den.
Vad står det i ditt senaste inkommna sms?
Haha! Förlåt ! Fel mathilda..! :*
Vem var den senaste killen du fick sms ifrån?
Alex tror jag? Haha.
Brukar du googla?
Ja.
Har du kysst någon den senaste veckan?
Nope.
Hur många kuddar du i sängen?
EN!
Hur svarar du i mobilen?
Yo whazzaaaaap? Nej men typ hej?
Vem ringde dig senast?
Frida tror jag.
Brukar du komma i tid?
Det beror på vilken tid på dygnet det är.
När mår du som allra bäst?
När jag är med mina vänner. ♥
När blev du fotad senast?
Idag.. Jävla Emma och Pamela! Skulle inte förvåna mig om Sara också gjorde det..
Hur känner du dig nu?
Jag vet inte, inte för glad.
Är du smart?
Fråga mina vänner.. Dom skulle nog skrika nej.
Hade du en bra kväll igår?
Tror inte det.
Vad dricker du helst till frukosten?
Cola. ♥
Är du blyg?
Nope.
Vad gör du imorgon?
Skola sen hem och bara som vanligt I guess.
Vad är det värsta du vet?
Vänner som sviker och snackar skit och personer som lägger sig i en massa skit. Och personer som tar ens vänner och drar med dom utan dens vilja.
Vad längtar du till?
Julafton och studenten om 6 år!
Vilket år är du född?
1998
När grät du senast?
Jag vet inte.
Har du någon piercing?
I näsvingen och öronen om det räknas?
Gillar du att dansa?
JAG ÄLSKAR ATT DANSA! Ångrar så grymt mycket att jag slutade.
Bor dina föräldrar tillsammans?
Jao.
Knäcker du dina fingrar?
Gjorde men jag har börjat lite smått igen.. Hihi.
Senaste låten du spelade?
Where them girls at
Kan du laga mat?
Ja.
Blir du bra på kort?
HAHAHAHA. Nej.
Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ingen. Jag sitter för mig själv.
Vad skulle du behöva just nu?
Några fler äkta vänner som man kan umgås med efter skolan..
Har du snygga skor?
Det har jag väl? Lol.
Vad var det första du sa imorse?
VAR FAN ÄR MINA JÄVLA REPLAYJEANS FÖR FAN!?
Har du sovit i din egna säng inatt?
Nej Gandalfs.
Tre favorit färger?
Lila, grön och... Lila.

Postat av: fella

alltså gud du fattari nte hur mycket det du skrev betyder! tack tack och tuuuusen tack!

och snälla vet du vilken drööm det vore om du kunde fixa designen? vad är din mail sötnos? :D

2011-12-06 @ 20:50:37
URL: http://bieb.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0