Lista

Bara för att fylla upp bloggen såhär dagen innan julafton! Haha.KÄRLEK:

Är du kär just nu? - Jag vet inte.. Lol
Har du någon kille/ tjej just nu? - Nej
Har du dumpat någon? - Hahaha aa för fem år sen.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? Nej?
Vem kramade du senast? Mamma. Hahaha.
Är det okej att din kille/tjej hånglar med en annan tjej? Gissa?

SKOLA:

Är du duktig i skolan? - Nja.. I dom ämnena jag gillar går det asbra men så går det väl ganska normalt på dom andra också.
Har du bra betyg? - Hyfsat.
Har du fått göra om ett prov någongång? Nej, inte än haha.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Japp.
Sköter du dej i skolan? - Ja? Jag skulle aldrig göra något dumt direkt.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - ... Jag är beroende av tuggummi! Fråga mina vänner, har jag inget tuggummi får jag typ panik.
Haft mobilen på lektionstid? - Eh, hallå? Jag har jämt telefonen.
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? Hahaha nej men jag har blivit tillsagd 'Jag hoppas att det där var något viktigt Mathilda!' 'Eh ja det var min mamma' 'Okej vad bra då'

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - Fem, men sex om man räknar med min lilla bebis.
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Nej jag bor i en kartong i skogen med Gandalf.
Trivs hemma? - Typ ja. Skittråkigt att vi bor mitt ute i ingenstans bara..
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Ja när jag var liten.. Jag packade en gympapåse med en glass och två leksaker sen sprang jag och satte mig på baksidan av tomten och sen kom jag in efter tio minuter.
Har skrikit och slagit din mamma? - Nej jag har aldrig slagit henne.
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - Faktiskt inte.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Ja!? 
Vem betyder mest för dej i din familj? - Alla, även fast jag kanske inte visar det lika tydligt för vissa. 
Älskar din familj oavsett vad som händer? - Kanske inte vad som än händer, men i guess.


VÄNNER:

Du har vänner? - Ja.
Du brukar vara med? - I skolan så är jag mest med Sara och ibland med Emma och sen Izabelle. Efter skolan är jag ofta ensam för jag orkar inte göra något efter skolan och på helgerna har jag ingen att vara med för jag har som sagt inte så många vänner.
Vem/vilka var du med sist? - Frida!
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Öh, ja!?
Är det okej att ha kill-kompisar? - Ofcourse.
Har du pussat någon av dina kompisar? - Nej? Jag är inte lesbisk.
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - HAHAHAHAHAHAHA!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nja i augusti/september blev jag av med mina närmsta vänner så det sög men jag har börjat snacka med en av dom igen!


FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - Japp.
Putar med läpparna på kort? - HAHAHAHAHA!
Tar kort på dina bröst? - AHAHAHAHAH!
Använder foundation på läpparna? - Nej!?
Super dej packad varje helg? - Nej?
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Ja jag plattar mitt hår och sätter upp ett hårspänne, men det är väl inte fjortishår?
Ditt hår e knallblont? - Nej but i wish..

ALKOHOL


Har druckit alkohol? - Nej?
Vem bjöd dej på alkohol? - Gandalf
Brukar du dricka alkohol? - Men nej?
Har du druckit öl? - Nope.
Tycker du om öl? - Jag vet inte, vill ni att jag ska smaka eller?

KRIMINELLT:

Är det okej att vara kriminell? - Nej?
Vill du bli kriminell? - Nej.
Varför gör du sånt här? - För att det är roligt.
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Ja att man antagligen har gjort något riktigt dåligt, kanske mördat någon, knarkat, vad som helst.
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - HAHAHAHAHA!
Har du suttit i fängelset? - Nej.
Vill du hamna i fängelset? - Ja om Gandalf är med ♥♥♥♥♥

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Ja.
När grät du senast? - Igår.
Du har gråtit över en kille/tjej ? - Om ni menar pojkvän så nej.
Vem bråkade du senast med? - En tjej i min klass haha, tänker inte ens berätta för det är så patetiskt.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0